.

jag är ganska säker
på att vi ser världen på samma sätt
att vi ser människor
inte färger
åsikter
kön
och att du ser mig
som egentligen är allt folk behöver veta
du ser mig
och jag vill inte göra något för att ändra det
hur du fyller upp mig
och vill att jag ska veta
alla de små saker
som du så gärna vill lära mig
alla de små saker
som du vet att jag vill veta
och hur jag alltid kommer vilja vara nära
som ljumma höstregn
och att det inte skulle spela någon roll när du skulle fråga
för närhelst jag säger att du är vacker
så menar jag det
och jag kommer alltid vilja se det i dina ögon
och känna det i din hand
att du vet att det är sant
och hur ensam du än skulle kunna vara
så kommer jag alltid komma tillbaka
till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0